THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

What u searching for?

Tuesday

my precious!!

ha,,,,,hari ney,,,
kite begin story kat blog ney dgn,,,
sesuatu yg btol2 berharga dlm hdup aku,,,
aku xkan ader kat dunia ney tanpa mereka berdua,,,


sharif n rohani
aku adalah permata pertama dalam hidup mereka,,
selepas hampir 11 bulan mereka mendirikan rmh tangga,,
hadirlah aku sebagai anak sulung dalam family dowg ney,,

now,,, sharif (45) n rohani (39),,,
dan aku,, 20 tahun,,
ney bermakne usia prkhwinan dowg dh 21 taon,,
luv u 2 laah,,, 
muahhhhhxxx...

selepas hampir 8 tahun aku hidup sebagai anak tunggal,,,
aku akhirnya dapat 2 orang kawan,,,
malangnya mereka berdua not same gender ah,,
mesti gns kan??
huhuhuhuhu
both of my bro,,,
azizi & danial,,,


and then,,, my wish is to see my family happily ever after,,,
in this world and here after,,
i luv all of them,,
muaaahhhhhhxxxx...

haaa,,nape aku xder?? aku yg amek pic ney lah,,,hehe

0 comments: