THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

What u searching for?

Tuesday

Aktiviti saya pada malam ini!!

Pada malam yang serba macam nak ribut anginnyer,,,
aku dan mr.sharif?? ttp dgn aktiviti biase kami,, iaitu,,,
OPEN KEDAI BURGER!!
   walaupun angin xsepoi2 bahase,,
   hanya kencang2 bahase,,,,
   kami ttp tabah menempuhinya demi mencari sesuap nasi,,, 
   CHEWAH!!
tunggu punyer tunggu punyer customer,,,
datang lah 1 orang budak,,,
dye punyew oder,,,macam nk tercabut jantung aku,,,
5 daging special,,,5 ayam special,,,
pasal aku neyh xla seexpert mr.sharif,, maka,,,
aku pown bagi lah tukang handal neyh yg wat,,haha
   rase cam nak ktawe sebab tgk dgg 2 pnoh atas pan 2,,,
   tapi nak wat camne,,, kater org,,
   'REZEKI JGN DITOLAK,,,'
   huhu,,
siap aje oder 2,,, adq 2 terkejut??
'nah dik,,,semuanya RM 17.50,,,'
'hah?? biar betul kak??'
'yelaa,,,,akq xtipu lah,,,'
'ok'
   dyer pon hulur lah note merah 2 keping,,
   bakinyer korang sendiri taw kan,,,
   dalam kesamaran cahaya,,, 
   aku dengar budak 2 cakap dgn abg dyer,,,
   'murahnyer??'
lahh,,, aku ingatkan dyer nak cakap mahal ke ape,,
pada aku standard biase je 2,,,
mungkin dyer bukan orang lok heng kot,,, 
hah,,, 
korg nk taw camne wat bger,,
hanya dapat snap yg ney jerk,,, 
pasal aku buzy dgn skype,, hehe

campak daging ayam bersama roti,,,

tambah perencah seperti lada sulah, serbuk kari, seasoning MAGGI & onion water,,,

TADA!! dah jadi,, tumpahkan sos, mayonis n black pepper sauce,,, then,, NGAP!!
haaa,,, ney satu lagi aktiviti aku & mr.sharif,,
berSKYPE!!
nak taw dgn sapew??dgn membew bek aku,,,
dyer ney kat Jordan,,,
korg ley cek dye di JOM BACA JUGAK!!
kat tepi blog aku ney,,,
Inside.out,,,
aku sempat snap pic dyer,,,
mr.sharif pon join,,,,mmg sporting la daddy!!

hah,,nampak gamba dye?? dengan topi ader bulu2,,, geli aku tengok,,, haha

aiseyh,,,gamba pecah lak,,, bese laa,,,encet bukan mahal no pon,,, takat slide-2680 je,,hehe

korang nampak dye watpe?? PIECE!! chewah,,

yehhh,,,itu dye mr.sharif aku,,, nga borak dgn minah ngang 2 lah,, huhu
soo,,,ini lah aktiviti aku pada malam selase ney,,, 
nak kater bez,, xjugak,,
tapi at least aku dapat tgk membe aku,,
i'll wait 4 u dear,,,
semoga selamat sampai di bumi Malaysia pada Jun ini,,,
ok beb??
CM,,,, olwez in memory,,,







0 comments: